ADAPTAREA STRATEGIEI MANAGERIALE NOULUI CONTEXT POST-PANDEMIC

 
Autor (i): Viorel CORBU, Alina SUSLENCO
 
JEL: L21, L26, M10.
 
Cuvinte cheie: strategie managerială, management strategic, elaborarea strategiei, pandemie, inovare.
 
Abstract:

Prezenta lucrare reprezintă un demers complex privind cercetarea posibilității de adaptare a strategiei manageriale noului context post-pandemic. Cu toții conștientizăm că īn contextul pandemiei companiile au fost nevoite să-și adapteze strategia de afaceri noului context, să identifice noi soluții viabile, care ar ajuta companiile să depășească provocările aduse de criza globală. Astfel, orice agent economic a fost nevoit să-și adapteze demersul manageriale unui nou context, să-și reorganizeze obiectivele strategice, să dedefinească strategiile aplicate, să identifice noi avantaje competitive care le-ar ajuta să se poziționeze strategic pe piață. Astfel, strategia managerială a suferit schimbări, adaptāndu-se noului context, īncercānd să facă față noilor provocări. Obiectivul principal al lucării este identificarea opțiunilor de adaprare a strategiei managerile noului context post-pandemic. Metodologia de cercetare s-a concentrat pe utilizarea următoarelor metode: analiza, sinteza, inducția deducția, abducția, analiza comparativă, cercetarea calitativă prin documentare. Īn concluzii, putem reitera că aplicarea unei strategii proactive, strategii inovaționale, poate ajuta companiile aflate īn criză să se adapteze mai ușor noului context și să depășească provocările, problemele și să identifice noi segmente de piață, avantaje competitive care o va ajuta să se mențină pe piață.

 
Articol: Fisier PDF