COMUNICAREA PUBLICĂ ĪN PANDEMIE

 
Autor (i): Anamaria CONSTANTIN (BUCUR), Cătălin Vasile IORDACHE, Andrei MATICIUC
 
JEL: H12.
 
Cuvinte cheie: comunicare, digital, pandemie.
 
Abstract:

Īn general, comunicarea este cheia soluționării problemelor organizaționale, inclusiv a oricărui tip de organizație, fie că este publică sau privată, națională sau internațională. Comunicarea adecvată īntr-o pandemie este vitală pentru societate. Modul īn care guvernele au comunicat cu cetățenii a determinat modul īn care aceștia și-au dezvoltat comportamentul īn situația de criză generată. Strategiile de comunicare folosite de liderii statelor au dictat direcțiile de acțiune ale guvernelor și, īn același timp, au influențat reacția publicului țintă. Īn pandemie, cānd prioritățile tuturor entităților s-au schimbat brusc, comunicarea organizațională s-a dovedit a fi un element cheie īn menținerea distanțării sociale la locul de muncă, dar și īn viața privată a lucrătorilor, care au găsit informații și răspunsuri la locul de muncă.

 
Articol: Fisier PDF