STUDIU PRIVIND PERCEPȚIA CALITĂȚII LA NIVELUL INSTITUȚIILOR DE ĪNVĂȚĂMĀNT PREUNIVERSITAR

 
Autor (i): Elena TEODORESCU (MĂNESCU)
 
JEL: I21.
 
Cuvinte cheie: calitate, managementul calității, evaluarea performanței.
 
Abstract:
Studiul privind percepția calității la nivelul instituțiilor de īnvățămānt secundar preuniversitar evidențiază importanța stabilirii elementelor esențiale īn īmbunătățirea managementului calității īn organizațiile școlare. Cercetarea cantitativă a fost realizată pe un eșantion de 100 de profesori din unitățile de īnvățămānt secundar, atāt īn mediul rural, cāt și īn cel urban, īn județul Dāmbovița. Cercetarea a combinat atāt tehnica interviului față īn față, cāt și sondajul pe internet, folosind chestionarul ca instrument de cercetare. Rezultatele obținute evidențiază aspectele legate de inițiativele prezente și achizițiile dobāndite anterior de organizațiile școlare īn domeniul managementului calității, pentru a obține performanță, prin viziunea personalului didactic.
 
Articol: Fisier PDF