EDUCAȚIE FURNIZATĂ DE UNIVERSITĂȚILE DIN UNGARIA ĪN LUMINA SUSTENABILITĂȚII ȘI INOVAȚIEI PENTRU PERFORMANȚA ECONOMICĂ

 
Autor (i): Eva SZABO
 
JEL: I23, I25.
 
Cuvinte cheie: īnvățămānt universitar, K-MOOC, angajare, studii universitare, educație online.
 
Abstract:
Īntr-o lume īn schimbare, numai cei care acumulează cunoștințe solide vor fi competitivi pe termen lung. Din 2005, numărul studenților maghiari a scăzut cu 30%. Īntre timp, numărul studenților străini la universitățile maghiare a crescut cu 23.931. Este adevărat că, din cauza taxelor de școlarizare, cei cu venituri modeste de multe ori nu pot urma un program de formare universitară. Īntre 2005 și 2019, peste 52% dintre studenți și-au finalizat studiile finanțate de stat. Nu trebuie să uităm că obținerea unei diplome universitare este doar o piesă a puzzle-ului. Adevărata provocare este găsirea unui loc de muncă bine plătit. Scăderea numărului șomerilor este o necesitate a secolului XXI. Īn 2016, 1.231.453 angajați din īnvățămāntul superior erau īnregistrați īn Ungaria. De-a lungul anilor, cei care au absolvit Facultatea de Pedagogie sau Facultatea de Construcții au reușit să se integreze rapid īn domeniul muncii. Nu trebuie să uităm că cursurile online oferă o modalitate rapidă și ieftină de a dezvolta cunoștințe și abilități, unul dintre ele fiind K-MOOC.
 
Articol: Fisier PDF