ANALIZA CORELAȚIEI ÎNTRE PIAȚA MARFURILOR DE LARG CONSUM ȘI VÂNZĂRILE UNEI COMPANII ÎN SITUAȚIA ACTUALĂ

 
Autor (i): Loredana Maria PĂUNESCU
 
JEL: R1, R3.
 
Cuvinte cheie: companie, bunuri de larg consum, produse de larg consum.
 
Abstract:

În analiza pe care am făcut-o, ne-am îndreptat atenția asupra modelului de analiză comparativă a relației din ultimii ani. În analiză, a fost dezvoltat un model de corelație între vânzările companiilor care furnizează produse de larg consum în perioade diferite, în condiții diferite, inclusiv cea actuală, care este destul de sensibilă și dificilă pentru noi. Datorită progresului tehnologic, mediul de afaceri a transformat radical viața atât a organizațiilor, cât și a clienților. Fiecare companie trebuie să aibă o pagină web care să conțină obiectul activității, produsele și serviciile oferite. Scopul site-ului web este de a determina clienții potențiali să îl acceseze, să-i determine conținutul și, nu în ultimul rând, să achiziționeze un produs sau serviciu. Promovarea are la bază tehnicile utilizate de o întreprindere pentru a face cunoscute produsele / serviciile sale consumatorilor actuali sau potențiali. Rolul principal al promovării este de a dezvolta cu succes organizația și de a obține profit.

 
Articol: Fisier PDF