METODE DE STIMULARE A CREATIVITĂȚII UTILIZATE ĪN DEZVOLTAREA AFACERILOR

 
Autor (i): Mădălina ALBU
 
JEL: O3, O1.
 
Cuvinte cheie: inovare, dezvoltarea afacerii.
 
Abstract:
Definirea unei strategii la nivelul unei organizații, cu rolul de a determina dezvoltarea afacerii, se bazează pe luarea īn considerare a mai multor factori determinanți, precum mediul politic, social, economic, tehnologic și comercial al organizației, dar și potențialul creativ al organizația inovatoare. resursele sale disponibile. Abordarea prin care angajații unei organizații generează idei utile, noi, originale īn raport cu o situație dată, definește creativitatea. Pentru a o stimula, o serie de metode pot fi folosite pentru stimularea creativității, care poate fi definită ca un sistem de procese specifice, orientat spre dezvoltarea mentală, cu rol īn furnizarea de oportunități de a īncerca noi idei, noi moduri de gāndire. și rezolvarea problemelor. Aceste metode, utilizate pe scară largă īn managementul inovației, contribuie la educarea creativității angajaților și duc īn cele din urmă la dezvoltarea afacerii. Această lucrare prezintă o serie de considerații teoretice și practice legate de utilizarea metodelor de stimulare a creativității īn dezvoltarea afacerii.
 
Articol: Fisier PDF