PROVOCAREA E-LEARNING - RISCURI ȘI SCHIMBĂRI

 
Autor (i): Ana-Maria NICOLAE (STAN), Gheorghița DUMITRACHE (TORCICĂ)
 
JEL: I21.
 
Cuvinte cheie: managementul schimbării, managementul riscurilor, e- learning, Flipped Classroom.
 
Abstract:

În timpul crizei COVID-19, țările din întreaga lume au încercat să implementeze rapid unele măsuri pentru a reduce riscurile prezentate de schimbările în educație. Astfel, viteza de reacție și implementarea răspunsurilor la schimbare a devenit crucială, fără a neglija limitele și riscurile resurselor. În acest context, toate țările explorează modalități de redeschidere a școlilor și, în paralel, elaborează noi modele de educație care extind granițele școlilor fizice prin tehnologie. Deși cu un număr mare de provocări s-au confruntat studenți și profesori în cazul predării și învățării online, vestea bună este că cursurile online reprezintă, fără îndoială, o inițiativă lăudabilă, în sensul că reduc, pe cât posibil, pierderile din activitățile de predare. Pentru a dezvolta această nouă formă de educație, profesorii și elevii ar trebui încurajați să vadă totul ca pe o provocare, să investească în propria pregătire, să depășească unele inconveniente și să pună în aplicare într-un mod corespunzător doar ceea ce facilitează predarea, învățarea și evaluarea.

 
Articol: Fisier PDF