IMPORTANȚA CERCETĂRII DE MARKETING PENTRU SUSTENABILITATEA SERVICIILOR MEDICALE

 
Autor (i): Liviu CIUCAN-RUSU, Mihai TIMUS, Iulia Elena VARGA
 
JEL: I11, I12, M31.
 
Cuvinte cheie: cercetare de marketing, servicii medicale, micro-durabilitate.
 
Abstract:
Strategia de marketing are un rol important în succesul unei afaceri deoarece asigură accesul consumatorilor la informații legată de produsele/serviciile organizației. La fel ca întreprinderile din alte domenii, întreprinderile medicale respectă aceleași reguli și sunt puternic influențate de factori politici, sociali, economici și naturali. O strategie de marketing bine concepută ar putea asigura competitivitatea și supraviețuirea întreprinderii în contextul obstacolelor care îi sunt prezentate. Prin urmare, o strategie de marketing puternică nu poate fi realizată fără o cercetare de piață coerentă, care să cuprindă clienții actuali și potențiali. Lucrarea noastră oferă argumente cu privire la importanța și valoarea adăugată pentru compania de cercetare de marketing, pe baza unui studiu al comportamentului consumatorilor în domeniul serviciilor stomatologice, ale căror rezultate merită să devină fundamentele deciziilor de afaceri atât în ceea ce privește politica de produs, cât și în domeniul managementului relațiilor cu clienții.
 
Articol: Fisier PDF