IMPORTANȚA CREATIVITĂȚII ȘI INOVĂRII ĪN ANTREPRENORIAT. STUDIU DE CAZ PENTRU ENTITĂȚILE ECONOMICE DIN ROMĀNIA

 
Autor (i): Diana Elena TOMA (NASTASIA), Silviu Constantin NASTASIA
 
JEL: G32, O10.
 
Cuvinte cheie: antreprenoriat, management creativ, inovație, IMM-uri.
 
Abstract:
Scopul acestui articol este de a evalua importanța creativității și inovării pentru mediul antreprenorial, avānd īn vedere provocările economice actuale. Īn contextul unei economii globalizate, este comun ca fiecare antreprenor să se confrunte cu un mediu de afaceri competitiv, fiind dificil să supraviețuiască, dar și să reușească. Avānd īn vedere evoluția observată īn ultimul secolul, īn care liderii industriei au īnvățat să stăpānească procesul de producție, noile provocări apar din gestionarea inovației și creativității prin oferirea de soluții noi și personalizate. Deși inovația și creativitatea sunt factori semnificativi de creștere și prosperitate, rolul lor nu este neapărat bine īnțeles de noii antreprenori. Astfel, lucrarea īși propune să contribuie la o mai bună īnțelegere a inovației și creativității și la identificarea caracteristicilor necesare noilor antreprenori pentru a avea succes, bazāndu-se pe un studiu de caz empiric, care poate constitui și ca bază pentru studiile viitoare.
 
Articol: Fisier PDF