CREAREA ȘI COMUNICAREA DE BRAND LA NIVELUL UNEI INSTITUȚII EDUCAȚIONALE

 
Autor (i): Gabriela LAZAR (SOARE)
 
JEL: I20, I25, I29, M31.
 
Cuvinte cheie: īnvățămānt secundar, marketing educațional, brandingul unei instituții de īnvățămānt, comunicare on-line de brand.
 
Abstract:
Contextul actual național din ultimii10 ani a făcut ca īnvățămāntul romānesc să se confrunte cu o problemă legată de numărul de absolvenți (al ambelor tipuri de forme de īnvățămānt secundar). Adăugānd la acest context, cel internațional (īn care īn special cu ajutorul programului Erasmus+) īn care din ce īn ce mai mulți tineri aleg să părăsească Romānia, instituțiile de īnvățămānt romānesc sunt nevoite să devină din ce īnce mai competitive și să īncerce să atragă nu număr cāt mai mare de posibili candidați. Prezentul articol urmărește să scoată īn evidență rolul din ce īn ce mai ridicat jucat de marketingul educațional, mai exact de brandingul instituțiilor de īnvățămānt și comunicarea acestuia.
 
Articol: Fisier PDF