CREAREA ȘI COMUNICAREA DE BRAND LA NIVELUL UNEI INSTITUȚII EDUCAȚIONALE

 
Autor (i): Gabriela LAZAR (SOARE)
 
JEL: I20, I25, I29, M31.
 
Cuvinte cheie: învățământ secundar, marketing educațional, brandingul unei instituții de învățământ, comunicare on-line de brand.
 
Abstract:
Contextul actual național din ultimii10 ani a făcut ca învățământul românesc să se confrunte cu o problemă legată denumărul de absolvenți (al ambelor tipuri de forme de învățământ secundar).Adăugând la acest context, cel internațional (în care în special cu ajutorulprogramului Erasmus+) în care din ce în ce mai mulți tineri aleg să părăseascăRomânia, instituțiile de învățământ românesc sunt nevoite să devină din ce înce mai competitive și să încerce să atragă nu număr cât mai mare de posibili candidați.Prezentul articol urmărește să scoată în evidență rolul din ce în ce mairidicat jucat de marketingul educațional, mai exact de bradingul instituțiilorde învățământ și comunicarea acestuia.
 
Articol: Fisier PDF