MODALITATEA DE FIXARE A PRETULUI PENTRU CREDITUL CASA TA LA RAIFFEISEN BANK

 
Autor (i): Violeta DRĂGOI, Oana-Mihaela ILIE
 
JEL: G21, E43.
 
Cuvinte cheie: credit, DAE, marjă, marketing financiar-bancar, preţ.
 
Abstract:

Prețul reprezintă un element important al mixului de marketing ce nupoate fi controlat în totalitate prin intermediul functiei de marketing și unindiciu al valorii atât pentru consumatorii cât şi pentru furnizorii deservicii bancare. Acesta deține un rol primordial în asigurarea marjei de profit ainstitutiei de credit. Atât direct, cât mai ales în strânsă legătură cucosturile, preţul determină nivelul şi evoluţia ofertei de produse si serviciibancare. Lucrarea isi propune sa investigheze strategiile de preţ alesocietăţilor bancare cu scopul de a evidenţia rolul şi importanţa preţului înmarketingul financiar-bancar, de a identifica factorii care influenţeazăformarea preţului serviciilor financiar-bancare, de a analiza principalelestrategii de preţ în activitatea bancară, mai cu seamă, de a expunemodalităţile de fixare a preţurilor în cadrul Raiffeisen Bank.

 
Articol: Fisier PDF