FACTORI CARE INFLUENȚEAZĂ STRATEGIILE DE PROMOVARE A VINULUI MOLDOVENESC PE PIEȚELE NOI

 
Autor (i): Aurelia DUCA, Ugbo JOHNBULL
 
JEL: L1, F2, H32.
 
Abstract:
În mediul de afaceri competitiv de astăzi, cuplat cu recesiunea economică ce a lăsat multe companii închise și unele în stare de faliment, organizațiile care au supraviețuit recesiunii încearcă săse retragă din status quo. Aceste organizații tind să crească sau să extindă afacerile și singura modalitate de a face acest lucru cu succes este de a se muta de la piețele de vest, extrem de competitive și saturate, la noi piețe și noi oportunități. În acest context, Stratbull Leaders LTD din Republica Moldova încearcă să extindă volumul vânzărilor și marja profitului prin extinderea produsului la o nouă piață, care este Africa, respectiv Nigeria. Lucrarea urmărește să investigheze factorii care influențează strategiile de promovare a vinului moldovenesc pe piața nigeriană.
 
Articol: Fisier PDF