MIXUL DE MARKETING ÎNTR-UN LANȚ HOTELIER DE LUX

 
Autor (i): Sorin-George TOMA, Cătălin GRĂDINARU
 
JEL: M00, M31, Z39.
 
Cuvinte cheie: industria ospitalității, mixul de marketing, sectorul serviciilor, Ritz-Carlton, lanț hotelier de lux, client.
 
Abstract:
Industria ospitalității reprezintă nu numai una dintre cele mai diverse și dinamice activități economice, ci și una dintre cele mai mari și mai rapide industrii din lume. Aceasta include hoteluri, restaurante și stațiuni și constituie unul dintre cei mai importanți angajatori din lume. Fiind unul dintre cele mai vizibile sectoare din industria ospitalității, industria hotelurilor de lux a atras tot mai multi clienți și investitori în ultimele decenii. Mixul de marketing, care reprezintă un element-cheie al strategiei de marketing a unei companii, ocupă un loc important în industria hotelieră de lux. Această lucrare propune identificarea și analizarea componentelor mixului de marketing din această industrie, utilizând exemplul companiei Ritz-Carlton Hotel Company, un lanț de hoteluri americane de lux. Abordarea metodologică se bazează pe un studiu de caz.
 
Articol: Fisier PDF