STRATEGII ȘI POLITICI DE MARKETING PENTRU DEZVOLTAREA TURISMULUI ÎN ZONA CENTRU

 
Autor (i): Kinga (LÁZÁR) KÁDÁR
 
JEL: M31, M37.
 
Cuvinte cheie: promovare, politici de marketing, turism, analiza SWOT.
 
Abstract:
Turismul este una din ramurile economice care au cunoscut cea mai rapidă expansiune în ultimele decenii. Motivațiile turiștilor sunt foarte diverse: unii turiști caută odihnă și relaxarea, alții aventura, unii turiști preferă natura, în timp ce alți turiști vor să descopere locuri noi sau sunt interesați de obiectivele cultural istorice sau de manifestările culturale. Refacerea sănătății se numără, de asemenea, printre motivațiile turistice frecvent întâlnite. Există o segmentare destul de bine conturată a pieței turismului în funcție de caracteristicile turiștilor, precum vârsta, situația familială, nivelul de instruire, nivelul veniturilor.
 
Articol: Fisier PDF