ĪMBUNĂTĂȚIREA RELAȚIEI CU CLIENȚII PRIN REDUCEREA RECLAMAȚIILOR - UTILIZAREA MODELĂRII ȘI A DIAGRAMEI PARETO

 
Autor (i): Nicoleta Valentina FLOREA, Anișoara DUICĂ
 
JEL: C53, D12, F47.
 
Cuvinte cheie: relații cu clienții, reclamațiile studenților, modelare, diagrama Pareto, valoare.
 
Abstract:

Astăzi, specialiștii īn marketing consideră că suntem īntr-o epocă a marketingului relațional. Īn această nouă eră, īn care mediul este influențat de globalizare, de supraproducție și de cele mai recente produse / servicii personalizate, nu se pune accentul pe creșterea producției, ci pe creșterea profitului prin īmbunătățirea relației cu clienții profitabili. Clienții sunt de toate felurile, toți doresc să obțină valoare și soluții la problemele lor; adică, acești oameni sunt orientați spre atingerea obiectivelor raționale. Īn acest context, īn prezentul studiu ne vom concentra pe īmbunătățirea relației cu clienții prin reducerea numărului de plāngeri ale clienților, prin modelarea simulării și marketingului: diagrama Pareto. Această diagramă este utilizată pentru a controla calitatea serviciilor și a produselor oferite, iar scopul cercetării noastre este să ne concentrăm pe implementarea acestei diagrame pentru a determina problemele care au apărut și pentru a dezvolta un plan care să ajute la reducerea problemelor și găsirea de soluții viabile pentru obținerea relațiilor reciproce și beneficiilor pe termen lung.

 
Articol: Fisier PDF